Vi oplever pt. tekniske problemer med vores tilmeldinger på hjemmesiden

For tilmelding, kontakt venligst vores udlejer direkte pr. mail: udlejer @ naesbycentret.dk
Oplys venligst følgende information i mail til udlejer: Arrangementsnavn, kontaktperson inkl. e-mail, det antal spejdere og ledere i forventer deltager, information på kasserer (navn, adresse, telefonnr. og e-mail), hvornår og hvor længe I forventer I deltager, korps og gruppenavn. ____________________________________________________________________________________________________
Ankomst og Afrejse:

I god tid inden jeres ankomst bliver I kontaktet af vores åbne/lukke personer som vil aftale helt specifikt, hvornår I ankommer og afrejser. Det er meget vigtigt for os, at vi helt præcist ved, hvornår I kommer, således at åbne/lukke-personen ikke skal vente på jeres ankomst eller afgang. Husk at også åbne-/lukkepersonen er en frivillig centermedarbejder, som ikke får penge for det.

Åbne/lukke personen kan også besvare alle praktiske spørgsmål om brænde, andre lejere på grunden, indkøb og give gode ideer. Vi aftaler også på forhånd hvilke aktivitetsmaterialer, I ønsker at gøre brug af.
Ankomst til Næsbycentret er kl. 10.30 og afgang er også kl. 10.30 med mindre andet er helt specifikt aftalt med åbne/lukke personen. Dette kan aftales på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Ved både ankomst og afgang vil I møde en såkaldt åbne/lukke-person. Han eller hun vil tage imod jer, vise jer lidt rundt, forklare om de praktiske regler, aflæser el og vand forbrug samt udleverer en nøgle til jer. Ligeledes vil åbne/lukke-personen finde aktiviteter frem, såfremt I har ønsket dem på forhånd. Åbne/lukke personen sælger også badepoletter til jer, hvis I skal bruge brusebadene på lejrgrunden. Poletterne koster 10,00 kr og giver 16 liter varmt vand.

Ved afgang er det jeres ansvar at gøre rent inden kl. 10.30 eller det evt. tidligere eller senere afgangstidspunkt. Rengøring skal ske efter rengøringsplanen, som vil blive udleveret ved jeres ankomst. I skal huske på, at det er et stort hus så I skal sætte god tid af til oprydning og rengøring. Hvis rengøringen ikke er foretaget, eller hvis den er mangelfuld, så hyrer vi efterfølgende et rengøringsselskab. Mindstetaksten for efterfølgende rengøring vil være kr. 1500,-.

Hvis I har lejet lejrpladser og dermed har benyttet toiletter og bad på lejr grunden, så skal disse også rengøres ved afrejse, og der skal ryddes op på lejr pladsen. Rafter og huller i lejrgrunden skal efterfølgende dækkes og reetableres tilfredsstillende.

Rengøring skal foretages så toiletter og bad er i mindst samme stand som ved ankomst. Rengøringsmidler og klude findes i vores grovkøkken i Centerbygningen.

Vi glæder os til at se jer på Næsbycentret og ønsker jer er rigtig godt ophold.


Det internationale Spejdercenter Næsbycentret • Skelbyvej 126, 4171 Glumsø • Udlejning: 70 20 72 84
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.